2 Day to Raya 2012...

Thursday, August 16, 2012 Xarruc 2 Comments




Hari ni di office once clock hit 5-5.30pm, floor bising tiba-tiba bila semua sibuk wish raya sesama rakan kerja. Before this aku sendiri minta untuk kerja pada hari raya. But this year bila aku betul-betul nak cuti, cuti ditolak. Kejam gila aku rasa. Dah penat fight tapi tak dapat. Hilang respect. First time in my life, aku rasa sayu sangat bila semua orang dapat cuti, dapat balik kampung, dapat jumpa kawan-kawan and family, tapi aku sangkut tengah-tengah bandar konkrit ni. Sekarang pon dah rasa bergetar dada sebak, ntah macam mana la malam raya nanti bila takbir raya berkumandang. 

But what to do, everything in life have a reason, DIA tentukan mesti bersebab. Kalau DIA tarik something, mesti DIA beri something, and if we hold in and be patient, HE'll give extra in advance, right? So siapa yang tak dapat cuti raya macam aku, don't be sad to much. Braise yourself and ingat ada sebab untuk setiap yang DIA lakukan =)

Bila tengok kawan-kawan happy, tersenyum gembira nak bercuti raya, I feel happy for them, sincerely. Selamat Hari Raya friends and buddies~! Hopefully raya korang filled with joy and laughter.



:: Credit :: Copyright of photo/photos is not mine, but belongs to respective owner/owners ::
:: source :: Google ::

You Might Also Like

2 comments:

Yen said...

Nak wish Kat cik Xarruc Selamat Hari Raya Aidilfitri. :)

Xarruc said...

Selamat Hari Raya kembali =)
hopefully cuti awk lbh bermakna ~