Not A Photographer; but Like To Snap Photo's

Sunday, December 18, 2011 Xarruc 0 Comments


Hari ni aku off day, so aku lepak aja di rumah, malas nak keluar as semalam dah puas berjalan keliling TAR and SOGO, KL. And today aku sambung semula kerja mengarut aku, edit gambar. I'm not a photographer, so aku tak reti prinsip snap and shot jurugambar, pegang lense pon bergegar so gambar sangat la cacat tak ada seni. Gambar kenangan jer, and edit pon edit bagi gambar cun sket jer... So I think of posting the shots, which captured my memories of those time.. Taraaaaa!~~



:: Gambar ni diambil di Bukit Tinggi, Pahang
I like it here, macam dekat Eropah, 
I think every Malaysian tahu. 
Cantik untuk photoshoot but not much to do ::



:: This is what we ate, 
pizza handmade on spot. Sedap! ::


 
:: My chingu a.k.a friends together at Bukit Tinggi :: 



:: I like this pic, candid, 
but gegar plak tgn bdk tu, 
salah cara snap, hehee~ ::


 

::  Chingu of mine posing at A'Famosa Fort, Melaka.. 
Aku suka dinding batu belakang tu, klasik. ::





:: another chingu of mine (^^.) ::



:: Memorial slab at A'Famosa ::



:: Black and white, style gambar paling aku suka, elegan. ::

You Might Also Like

0 comments: