Kiri hitam..Kanan hitam... SEMUA hitam!!!

Thursday, December 16, 2010 Xarruc 0 Comments


Pandang kiri: hitam...
Pandang kanan: hitam lagi....
Pandang depan: laaaagiiiii hitam....
(Haishhh, sumer pakat nak tayang, provok aku ker ni?...)

Hmmm, aku hidup untuk diri aku and org berkaitan. Of course, semua ada impian, tambah melangit nafsu keinginan melampau.. Ini nakk.... Itu nakkkkk..... Apa yang cukup? Kena pulak mcm aku sekarang. Kamera DSLR Nikon. Itu antara aim (nafsu keinginan) aku. Control bleh control lagi, yer lar mahal kotttt DSLR beribu. Org kaya or dah mampu bleh lar beli. Beli biar puas hati, even mahal. Pakai biar baru, baru rosak tak bising sgt. Just, DSLR tuuuu, kemudian laaa (cheh! ni kata hati la konon....). Tapi, sekali aku tgk kiri kanan org yg aku kenal pki DSLR. Tak cukup dgn laptop, Blackberry. skrg tak kira lar Canon ke Nikon, bersepah! Hish, ni nak provok aku ker hape! (hahahaha...). Sabar lar wahai hati.
              

             Saper yang ada gadget canggih mcm DSLR, hopefully beli sebab minat, bukan sbb trend. Guna sebab suka, bukan sebab nak action jer (huishhh, tetiba plak kannn). But................., hak masing2. What ever, hopefully, one day..... Hopefully one day gambar2 yang cantik, unik will be posted here with my own! ^^, mcm ni:





..... Saya budak baru bljr. Tolong tunjukkan!

(credits to owner of these 2 pics, 
tatau saper punya pakai amik jer... sebab cantik! ^^, )


:: Credit :: Copyright of photo/photos is not mine, but belongs to respective owner/owners ::
:: source :: Google ::



You Might Also Like

0 comments: